Hej!

Har inte hunnit uppdaterat då jag dumdristigt skaffade enkelt virus på min dator genom att klicka på en .exe fil som jag visste var virus på. Hurray !

Träning fortsätter gå bra, jag kunde inte köra så mycket armhävningar å skit eftersom jag har sån träningsvärk efter första sviten, så imorgon hoppas jag det gått över så ajg klarar ivarjefall en!! ;)
Annars har jag dansat i några timmar.

Tävling imorgon, blir spännande, man vet ju aldrig hur det kommer att gå !

orkar inte skriva så intressant eller fint om man säger så.

One tree hill
Californication
Heroes
Scrubs

kommer la snart? ;)

tjo

Kommentarer
Postat av: Maria

Lycka till på tävlingen! Kramkram...

2008-09-19 @ 14:55:19
Postat av: Anonym

haha, tok...

2008-09-19 @ 18:18:18
Postat av: Anna

haha, tok...

2008-09-19 @ 18:18:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0